Nisan Ay Sonu Raporu | DUYGUBLOG

 



      Selam herkese, bir ayı daha çıktık. Ne çabuk 5. aya geldik hiç anlamadım, sanki yılbaşı daha dün gibi. Size yeri gelmişken hayatımdaki değişikliklerden de bahsedeyim. Yeni taşındığımız şehre baya bir alıştım diyebilirim. Bu aralar çoğu şey tıkırında. Dersler hariç tabi. Derslerde çok konu eksiğim var ve nereden başlayacağımı bilemiyorum. Onun dışında bolca müzik dinledim, kitap okumaya çalıştım. Peki Nisan Ayı size nasıl geçti bana yorumlarda yazın.



OKUDUKLARIM


1- Kırık Hayatlar - Halit Ziya Uşaklıgil

   Bu Türk Klasiği kitap, güzeldi, okumaktı ama bir bitmek bilmedi. Ama sonunda bitirebildim. Mutlu son :)



2- Simyacı - Paulo Coelho


Bu kitaptan BKM kitap alışverişi yazımda da bahsetmiştim. Aşırı güzel, direkt alın okuyun.


Sadece bu kadar okuyabildim. Neden bilmiyorum ama bir kitap bitirince diğerine başlaması zor geliyor.



> KafkaOkur Dergisi


Bir de bunların haricinde Kafka Okurun Nisan Ayı sayısını okudum.

Ayrıntılı yorum için Url'ye tıklayınız.

https://duygublog16.blogspot.com/2021/04/kafkaokur-dergisi-nisan-ay-yorumu.html



DİNLEDİKLERİM


1- Teoman - Yağmur

2- Teoman - Çölde Çiçek

3- Emre Aydın - Afili Yalnızlık

4- Teoman - Senden Önce Senden Sonra



İZLEDİKLERİM


Sherlock - 4.Sezon 0.Bölüm


Bilirsiniz Sherlock dizisini izlediğimden bahsetmiştim. Ama yılbaşına özel çekilen 4.Sezon 0.Bölümü izlememiştim. Sherlock dizisi günümüzdeki uyarlanmış bir Sherlock'u anlatıyor, ama 4.Sezon 0.Bölüm aynı kitaplardaki gibi eski devirden kalma bir Sherlock var. Bence bu diziyi de izleyin, belki bir gün yorumunu yaparım.



> Evet  dostlarım acısıyla tatlısıyla bu ay da geçti. Benden bu günlük bu kadar. İzle butonuna basmayı ve yorum bırakmayı unutmayın!!






Sherlock



https://geekyapar.com/dizi/sherlock-yilbasi-ozel-bolumu-bazi-sapsirik-yonleri-var-allah-icin/





6 Yorumlar

  1. Simyacı çok güzel.

    Sherlock izleyeceğim diziler arasında.


    Verimli geçmiş ayınız tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben verimli geçti mi çok şüpheliyim :)

      Sil
  2. Sherlock çok çok çok güzel bir dizi <3 Yeni sezon gelse de izlesek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de dört gözle bekliyorum ama yakın zaman da gelemeyecek gibi

      Sil
  3. Gerçekten de günler nasıl geçiyor bende anlamıyorum. Çok güzel geçirmişsiniz bu ayı :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski