Patron Gibi | Film Yorumu | DUYGUBLOG

 



Adı:
Patron Gibi
Türü: Komedi
Ülke: ABD
İzleme Süresi: 1 saat 23 dakika
Yapım Yılı: 2020
IMDb Puanı: 6.8



Selam arkadaşlar bugün de yeni bir tavsiyeyle geldim. Ağustos ayında izlediğim bu filmden önceki yazımda da bahsetmiştim. Okumadıysanız hemen buraya tıklayıverin. Şimdi hemen filmin konusuna geçelim



Filmin konusu, ortaokuldan beri iki yakın arkadaşın bir kozmetik şirketi kurmasından sonra bir yatırımcıya karşı verdikleri savaşı anlatıyor.



Bir kadın dominant diğeri ise daha naif. Birinin eksik olduğu konuyu diğeri tamamlıyor. Aynı evde yaşıyorlar ve beraber iş kuruyorlar. Haa! bir de Claire Luna adında şirketlerine el koymak isteyen içten pazarlıklı bir kadın var. Mia ve Mel'in dostluklarını bozarak şirketlerine el koymak istiyor. 




Filmi aşırı derecede beğendim. Son zamanlarda ilk defa bu kadar eğlendim diyebilirim. Bence bu filmi özellikle girişimciler ya da olmak isteyenlerin kesin izleme listesinde olması gereken bir film bu. Şirket kurmadaki sorunları, başlarına gelen kötü olayları arkadaşlık bağları sayesinde nasıl çözüyorlar buna tanık olacaksınız. Bu tür filmlerin hırs, strateji dolu değil de böyle komikleştirilerek anlatılmasına bayılıyorum. 




İzlerken bence çok eğleneceksiniz. Yalnız +18 sahneleri de bulunuyor. Imdb de neden düşük oy almış tam anlamış değilim. Belki de bir tek bana çok eğlenceli gelmiştir. Belki birazda klişe olabilir  tabi. 




Oyuncular




Rose Byrne






Salma Hayek




Tiffany Haddish


–––––––––––––––   –––––––––––––––––   ––––––––––––––––     ––––––––––––––––––––   ––––––––




Filmden Kesitler






























FRAGMAN














 
Diğer dizi film yorumlarımı da okumak için buraya tıklayabilirsiniz









12 Yorumlar

  1. İlk defa duyuyorum filmi. Fırsatım olduğunda izleyeceğim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Evet çoğunluk bilmiyor. Bana çok eğlenceli geldi :)

    YanıtlaSil
  3. hemen izlerim bunu, oley, komediiii :)

    YanıtlaSil
  4. izledim çok keyifliydi valla hepsi azcık kaçıktı :)

    YanıtlaSil
  5. Komedı hıc sevmem kuzu ama bakıcam fılme tşkler <3

    YanıtlaSil
  6. Çerez film, en sevdiğim. Yemek yerken net izlerim :D

    YanıtlaSil
  7. Bu arada yeni fark ettim 'en çok yorum yapanlar' listende ben de varım :D İlk defa bir listede varım, adımı görünce mutlu oldum :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha ilk üç oldum hahahhaa :D biraz zorlasam szgn'i geçerim heueheh :D çok iyi çok iyi çok iyi çok iyi

      Sil
  8. Çok eğlenceli bir filme benziyor :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski