Nasıl Gidiyor | Sohbet

 






Merhabalar, nasıl gidiyor hayatınız. Sizinkini bilemem ama benimkiler fena. Zaten nasıl gittiğini anlatmam için yazıyorum bu yazıyı. Bu arada 15 yaşımda olduğumu söylediğim yazıma çok güzel yorumlar gelmiş çok mutlu oldum. Hala okumadıysanız hemen buraya tıklayıverin. 




Biliyorsunuz okullar açıldı, yaklaşık bir haftadır okula gidip geliyorum. Ama birde gelin sorun ki nasıl gidip geliyorum. Yeni okulu ilk başta sevmiştim, biliyorsunuzdur ben birde başka bir şehre taşındım. O yüzden büyük değişiklikler yaşadım. Hala da yaşamaya devam ediyorum.



Sınıftakiler iyi insanlar evet ama hiç benim eski okulumdaki gibi değil. Okul kuralları, arkadaşlar falan. Her yönüyle bana öğretilenden çok daha farklı, yeni okul. Eskiden arkadaşlarla takılıyordum ,eskiden dediğim birkaç gün önce, eğlenceli geliyordu fakat şimdi sadece zaman kaybı gibi geliyor. Sadece laylaylom ve geyik yapıyoruz. Daha koca yıllar okuyacağım okulun ilk günleri böyle düşünmem üzücü tabi.



Benim eski okulumda her şey çok daha katıydı, bazen bunu sevdiğimi söylemeliyim. Ama bu okul tam tersi her şeye izin var. Çoğu öğrenci bunu sever ama bana fazla geliyor. Okulda disiplin de öğretilmemeli mi yani?



Corona döneminde öyle bir "yamulmuşum ki" şimdi hiçbir şekilde kendimi toparlayamazmışım gibi geliyor. O kadar sabırsızlaşmışım ki 40 dakika ders bile bana fazla geliyor. Ayağa kalmak istiyorum eve doğru yürümek istiyorum. Hocaların anlatımı bana o kadar yavaş geliyor ki tahtaya kalkıp bilmediğim şeyleri bir anda anlatasım geliyor. 



Bu şehir çok farklı; kalabalık, itici, sokakları dar. Eski evimi çok özlüyorum. 




















15 Yorumlar

  1. Merhaba, yavaş da olsa herşey yoluna girecektir. Bir alışma süreci biraz çaba gerek. :)
    Deeptone' un tanıtım yazısında gördüm bloğunuzu, takibe aldım. Ben de beklerim :) Güzellikler sizinle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel moral yazın için çok teşekkür ederim :) Bloguma hoşgeldin

      Sil
  2. İlkay abla, çok güzel şeyler yazmışsın. Kaç kere okudum Allah bilir. Yazıların da yorumlarında çok güzel oluyor. Verdiğin tavsiyeleri uygulamaya çalışacağım. Belki de biraz ergenliktir benimkisi :)

    YanıtlaSil
  3. heeeey zamanla alışcan tabi yaa, iyidir yeni şeyler, büssürü şey olcak sevceğin mutlu olcağın bu yeni yerde de, okula da alışcan, hayat güzel yaaa :) bi laf vardır, gökyüzüne uzun süre bakarsan bir yıldızın kaydığını görebilirsin :) başarılar kolaylıklar sanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzel yazmışsın Deeptone iyi ki varsın :)

      Sil
  4. Çok tatlısın. Ah ne özendim sana keşke bende 15 olsam ama 25'im hayatının her anının kıymetini bil ve ne olursa olsun yalnızca kendin için çok çalış önüne çıkan hiç bir engelden korkma onların hiçbiri gerçek engel değil. Hayatını güzelleştirmek için kendine ve hobilerine zaman ayır. Her şeyin En iyisi olma. Her şeyin ortası ol kii istediğin her şeyde olasın. Kendini keşfet tutkularını sorgula. Ve annen ne derse doğrudur sakın unutma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok müthiş motivasyon ve önerilerle dolu bir yorum yapmışsın ne kadar mutlu oldum bilemezsin :)

      Sil
  5. Yeni bir ortama girdiğinde böyle hissetmen çok doğal bence. Bir de üzerine covid yüzünden insanlardan uzaklaştığımızı eklersek alışma süreci biraz daha yavaş geçebilir ama olumsuz düşünüp motivasyonunu düşürme derim. Kim bilir belki de daha çok seveceksin yeni okulunu, arkadaşlarını. Okulunda başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Que fotos maravilhosas!
    Ótimo poste!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Korona dönemi maalesef hepimizi sabırsızlaşırdı ve biraz da tembelleştirdi. Tahammülsüzlük ve bir şey yapmama isteği bende de var.
    13 yıl sonrasından sesleniyorum. Yeni okuluna elbet alışacaksın. İlerde bugünlerini de güzel hatırlayacaksın ve özleyeceksin:)
    Şu an düşündüğümde en zorlu zamanlarımı bile güzel hatırladığımı fark ediyorum:)
    Yeni yazılarını bekliyorum~ Okuluna alışıyor musun? Nasıl gidiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda çok daha güzel gidiyor. Bayağı alıştım her şeye daha az garipsiyorum. Çok teşekkür ederim bu güzel yazın için

      Sil
Daha yeni Daha eski