3 Eğleceli Web Site Önerisi | DUYGUBLOG

 



       Selamlar herkese, evde  sıkıldığımız  şu corona  günlerinde sizlere  3 tane çok güzel web sitesi önerisiyle geldim. Hepsi de kullanışlı ve değişik siteler. İsimleri: A Good To Watch, Future Me, Quikdraw. Şimdi hemen sırayla ne işe yaradıklarını anlatayım.





1- A GOOD TO WATCH






     A Good To Watch sitesi sizlere ruh halinize göre filmler veya diziler öneriyor. Ayrıca bir sürü filmin IMBd puanını konusunu, özetini, oyuncularını vb. bilgilerini aktarıyor. Hatta izleyeceğiniz dizinin, filmin hangi platformda yer aldığını da gösteriyor (mesela Netfilix, Hulu vb).  Uygulama İngilizce fakat Türkçeye çevirince hiçbir sorun kalmıyor. Ben beğendim, soft bir teması var ve kullanışlı. Dizi film severler mutlaka baksınlar derim 




     > Siteye gitmek için buraya tıklayın.


 

2- FUTUREME.ORG










     Bu site bence aşırı iyi düşünülmüş. Annem bana hep günlük falan tutmamı yıllar geçince okur ve mutlu olacağımı söyler ve bu kısmen bunun için düşünülmüş bir şey. Bu web site de geleceğe not bırakıyorsunuz. Yazı kutusuna gelecekteki sana ya da şu anda hissettiklerini, yaşadıklarını vs yazıyorsun ve kutucuğun altındaki teslim yıllarından birini seçiyorsun, ister 1 yıl ister 3 yıl, ister 5 yıl istersen de bir tarih seçiyorsun. Ve Mailini de yazıp gönderiyorsun. Teslim tarihinde yazdıkların sana Mail olarak geliyor. Bence çok hoş. Bende hemen yazmayı düşünüyorum. 



>  Siteye gitmek için buraya tıklayın.





3- QUİCK, DRAW!



     Son web sitemiz de Quick Draw, bence içlerinden en eğlencelisi  bu. Bu sitede size  bir nesne soruluyor ve onu belirtilen saniyelerde çizmeye çalışıyorsunuz. Ve bir yapay zeka (Google'ın asistanına benziyor sesi) ne çizdiğinizi sürekli tahmin etmeye çalışıyor. Eğlenceli ve zevkli. Hızlıca çizim yapmaya çalışıyorsunuz kısaca. Bence tabletiniz varsa çok daha zevkli olur ama ben laptoptan yaptım ve çok eğlenceli oldu. Hepsini yapabildiğimi de söylemek istiyorum :)



> Siteye gitmek için buraya tıklayın.





İzle Butonuna basıp, YORUM bırakmayı unumayınn!!





11 Yorumlar

  1. Çok güzel :) sonundakine kaptırdım kendimi :) kaç dk çizdim hatırlamıyorum çok eğlenceli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu yorumu görünce çok sırıttım çünkü bende de öyle oldu

      Sil
  2. Quick Draw ilgimi çekti ,deneyeceğim. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, size de sevgiler. Bu arada blogunuz çok güzel takipteyim :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Son site çok iyi, linkten girdim hemen :D

    YanıtlaSil
  4. Futureme.org daha önce duyduğum ama henüz kullanmadığım bir uygulama. Diğerlerini ilk defa duydum:-) Teşekkürler öneriler için, mutlu haftasonları:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :) Size de mutlu hafta sonları

      Sil
  5. Çok güzel bilgiler emeğinize ellerinize sağlık Bu Pandemi Döneminde evde neler yapabilirim diye düşünürken blogunuzu keşfettim yazılarınızın devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski