Focus To Do - Pomodoro ve Zamanlayıcı | Uygulama Önerisi #1 | DUYGUBLOG


Focus To Do

Focus To Do



Merhabalar bugün Focus To Do uygulamasını sizlere de tanıtmak istiyorum. İlk defa uygulama önerisi yazısı yazıyorum, eğer beğenirsem serinin devamı da gelecek. 

Şimdi soru cevap şeklinde uygulamadan bahsedelim.



Focus To Do Uygulaması Nedir?

Temelinde pomodoro çalışma sistemi olan bir uygulama. Fakat bunun yanında birçok özelliği de var. Her zaman ve her görevi zamana göre yönetebilmemizi sağlar. 




Focus To Do Uygulamasının Özellikleri 

  • Pomodoro tekniğini rahatça kullanabilirsiniz
  • Tarihsel istatistiklerden yararlanabilirsiniz. Gün/Ay/Yıl olarak çalışmalarınıza bakabilirsiniz.
  • Hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.
  • Görevleri parçacıklara ayırabilirsiniz.
  • Tekrar et butonuyla bir işi istediğiniz günlerde bir daha bildirim eklemeksizin kullanabilirsiniz.
  • Gelişmelerinize bakabilirsiniz.
  • Görevlerinize bitiş tarihi ekleyebilirsiniz.
  • Görevlere notlar ekleyebilirsiniz.
  • Kullandığınız bütün cihazlar da aynı bilgileri bulabilirsiniz (Senkronize)



Focus To Do Uygulamasını Kimlere Öneriyorum

Ben öğrenciyim ve bir öğrenci olarak kullandığım en iyi uygulamalardan birisi.  Bu sebeple daha çok öğrencilere öneriyorum fakat görevlerini düzgünce görmek isteyenler, unutanlar için çok ideal.



Focus To Do Uygulamasının En Sevdiğim Özellikleri

  • Belki bilirsiniz pomodoro çalışma sistemi 25 dakika ders 5 dakika mola şeklinde. Ancak bana 25 dakika çok az geliyor, bu uygulamada pomodoro saatlerini siz ayarlıyorsunuz kısaca. İsterseniz 30 isterseniz 50 dakika çalışın ayrıca mola süreleri de size ait. Yani kendinize göre süreleri düzenleyebiliyorsunuz.

  • İlk en sevdiğim özelliği buydu, ikincisi ise; pomodoroyu istediğiniz zaman durdurabiliyorsunuz. Mesela ders çalışırken anneniz sizden ekmek almanızı istedi siz hemen süreyi durdurabilirsiniz. Geldiğiniz de kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. 

  • Diğer özelliği ise; odaklanmak için arka plan müziklerinin olması. (akarsu, vahşi doğa, kütüphane, ateş, tik tak vb.)

  • Başka bir özelliği de, isterseniz uygulama sizin odaklanmanız için istediğiniz zaman uygulama açıp kapatmayı/bildirimlerini engelleyebiliyorsunuz. Ayrıca isterseniz telefonu kilitleyebiliyor, odaklanma süresince uygulamadan çıkmayı yasaklayabiliyorsunuz. Telefon bağımlıları ve odaklanma sorunu yaşayanlar için bence çok başarılı.

  • Beğendiğim başka bir özelliği ise; şimdi size yazının en başındaki fotoğrafa bakmanızı istiyorum. Daha doğrusu laptopa bakın içindeki o sayaç işte bu uygulama sayesinde oluyor. Özellikle studybloglar fotoğraf çekimlerinde bu güzel görünümlü sayacı kullanıyor. 

- Daha bir sürü özelliğine bayılıyorum aslında ama bunlar en başlıca olanları.


Focus To Do Nasıl İndirilir?


Uygulamayı istediğiniz her şeye indirebilirsiniz.
Web harici indirmek için buraya
Web de indirmek için buraya tıklayınız.


 
Uygulamayı nasıl bulduğunuzu yorumlarda bahsedin 





işbirliği değildir !

2 Yorumlar

  1. Faydalı bir uygulamaya benziyor, ben halen ajanda tutanlardanım ama artık değiştirmek lazım bunu:-) Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yararlı olabileceğini düşünüyorum

      Sil
Daha yeni Daha eski