HAKKIMDA

İsmim Duygu, aslında ailem ilk doğduğumda ismimi Deniz koyacaklarmış. Fakat sonra annemin kararı ile Duygu olmuş.     


   Lise 3'e  geçtim. İki yıl önce Denizli'ye taşındık. Güzel minnoş bir evim ve ailem var. Günlerimi genel olarak yoğun geçirmeye çalışsam da bazen tabi ki başaramıyorum. Kitap okumayı seviyorum. Tabi bazen nedensizce okumaya ara veriyorum. Yaklaşık 4 aydır keman çalıyorum. Aslında büyüdüğümde de piyano çalmak istiyorum. Matematik, fizik kimya ile başım dertte. Sayısal öğrencisiyim fakat sayısalda çokta iyi değilim.


   Bazen dikiş makinesinde toka falan dikiyorum. Arada sırada edebiyat ya da mizah dergileri satın alır hatta bazen de onların hakkında yazı da yazarım. 


   1.5 yaşında bir de sarman bir kedim var. Beni annesi sanıyor bazen. Çoğunlukla kavga etsek de çok iyi anlaşıyoruz. Bir tane de ablam var. Üniversitede okuyor. 


Spor hiç yapmıyorum diyebiliriz. Küçükken daha çok atiktim ama büyüdükçe uzaklaştım. 


  Başka uğraşın var mı diye sorarsanız, devamlı olarak yaptığım çok bir şey de yok. Ama bir sürü şey denemişimdir. Arada tuval yaparım, sulu boya çalışmalarına bakıp özenip denediğim çok olmuştur, animasyon yapmaya çalışmışlığım vardır, eskiden voleybolcuydum, hatta bir ara okçuluğa gidiyordum, bazen de bir yazılım diline başlarım ama beni çok içine çekmediğinden hep yarım bırakırım. Yani kısacası ben her şeyden çok çabuk sıkılırım ama bir sürü de şey denemek isterim.


   Küçükken bile oyun oynarken sıkıldığım için aniden oyunu bırakırdım, aslında herkes bu hareketimi çok mızıkçı bulurdu. 


   Onun dışında hayatımda hiç dönüm noktası var mı derseniz, sanırım memleketimden Denizli'ye taşınmak diyebilirdim. Ama belki de demezdim. 


   Genel olarak anlatmayı çok seven, bazen de çok susan, genellikle insanların yanında çok çatlak, ailemin yanında çok usluyumdur. 


   Bu blogu yaklaşık 1 yıl önce açtım. Bazen uzun aralar versem de yazmayı gerçekten seviyorum. Burada kendimi iyi hissediyorum. Moralim bozulduğunda eski yazılarımı okuyorum. Tabi bazen eski yazılarımı okurken eski yazılarım ne kadar kötüymüş deyip kendimden utandığım da oluyor. 



Genel olarak böyle işte dostlar. Başka sorunuz varsa yorumlarda da cevaplayabilirim












4 Yorumlar

Daha yeni Daha eski