BKM Kitap Alışverişim #1 | Aldıklarım, BKM Kitap Hakkındaki Görüşlerim | DUYGUBLOG

 


Aldığım Kitaplar


Selam arkadaşlar, ilk defa bir alışveriş yazısı yazıyorum. Ve bu alışveriş tabi ki kitap alışverişi. Bu yazımda; aldığım kitaplardan, satın aldığım site olan BKM hakkındaki görüşlerimden bahsedeceğim. 
Bu arada kitap kargosu açmaktan bir tek ben mi aşırı mutlu oluyorum :)


Kitaplar, bilenine en yakın dosttur. Bende elime para geçince kitap almak istedim. Bu arada siz de fark etmişsinizdir kitapçılar, sahaflar da dahil bana pahalı görünüyor. Neye göre pahalı derseniz internete göre derim. İnternette daha uygun fiyatlı olduğunu düşünüyorum. Neyse şimdi sizlere aldığım kitaplardan bahsedeyim.



1-  İnce Mehmed – Yaşar Kemal




> Bu kitabı bu aralar çok duyuyordum. Hatta en çok okunan Türk Klasiğiydi. 436 sayfa. Okuyunca yorumunu yazarım hemen



2-Bülbülü Öldürmek – Harper Lee







> Bu kitapta çok övülen kitaplar arasındaydı, ırkçılık hakkında. 357 sayfa




3-Dönüşüm – Franz Kafka




> Bu kitabı bütün kitap kurtları bilir diye düşünüyorum. Franz Kafka'nın ünlü kitaplarından birisi. Yeni okumaya başladım, bir adam bir sabah uyandığında böceğe dönüşüyor, gerisini yorum yazımda göreceğiz. Sayfa sayısı 96.





4-Gurur Ve Önyargı – Jane Austen






> İngiliz edebiyatından çok bilinen ve sevilen bir kitap. Sayfa sayısı 410



5- Simyacı – Paulo Coelho




> Bu kitabı kargonun geldiği ilk gün okudum. Çok beğendim. Konusu çok değişikti. Artık çok sevdiğim kitaplar listesinde. Yorumu çok yakında gelecek. Takipte kalın!!



6- Fareler Ve İnsanlar





Bu kitapta çok seviliyordu, çoğu kişinin övdüğünü gördüm ve fiyatı da gayet makuldü. Sayfa sayısı 126.





Evet dostlarım işte aldığım kitaplar bu kadar. Hepsi  de güzele benziyor şimdiden Simyacıyı okuyup Dönüşümün de yarısına geldim. Şimdi gelelim BKM hakkındaki görüşlerime.



 – Belki bilmiyorsunuzdur, BKM ünlü bir kitap satın alma sitesi,
BKM'nin İnstagram' daki, yorumlarını çokta iyi bulmamıştım. Çünkü kargosunu çok geç teslim aldıklarını söylüyorlardı. Sebebi şuymuş BKM kitap çoğu kitabın stok bilgisini geçmiyor, sonrada insanlar stokta olmayan kitabı satın alınca BKM kitap 3 gün içinde o kitabın stoklara ulaşmasını sağlıyormuş. Tabi bazen sorunlar yaşanabiliyor. İşte bu yüzden de geç gelebiliyormuş. 

Ama bu benim BKM'den ikinci siparişim ve ikisi de gayet hızlıydı. Ayrıca da diğer bazı sitelere göre daha uygun fiyatlı olduğunu düşünüyorum. Hem kargo ücretsiz. Böyle kendi açımdan övdüğümden reklam sanmayın sakın. Sadece ayrıntılı açıklamak istiyorum. Kargo iki seferdir kendi seçimimle Mng ile geliyor ve şehre ulaştığı gün hemen teslim ettiler aşırı mutlu oldum. Yani ben kısaca memnun kaldım. 



Yorum atmayı ve İzle tuşuna basmayı unutmayın!!






10 Yorumlar

  1. Bomba kitaplar almışsınız. Özellikle Bülbülü Öldürmek baya sağlam. Takipteyim sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onun hakkında çok güzel şeyler duymuştum. İyi ki de almışım :)

      Sil
  2. Bol ve keyifli okumalar dilerim. Çok güzel kitaplar seçmişsin.

    YanıtlaSil
  3. Gurur ve Önyargı çok beğendiğim bir kitap umarım seversiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Elimde yıllardır İnce Memed'in 3. kitabı var. 1 ve 2 si olmadığı için bir türlü okuyamadım umarım seriyi yakın zamanda tamamlar okumaya başlarım.
    Dönüşüm ve Fareler Ve İnsanlar (özellikle Fareler Ve İnsanlar) çok güzel kitaplar keyifle okursun umarım sen de. Diğerlerini ben de merak ediyorum inşallah okuyacağımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkürler... Hemen okuyup yorumlarını da yazmaya çalışacağım :)

      Sil
  5. İçlerinde okumadığım tek kitap bu ''gurur Ve Önyargı – Jane Austen'' diğerleri bir birinden güzel. Bkm den çok kitap yurdundan kitap satın alıyorum.
    bu arada bloğunuzla yeni tanışmış oldum bloğunuzu takip ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız ❤

      Sil
Daha yeni Daha eski