Ocak Ay Sonu Raporu 2021| DUYGUBLOG

 


   Selamlarr! nasılsınız iyisinizdir umarım. Bu yazımda geçtiğimiz Ocak ayını değerlendirmek istedim. Biliyorsunuz yine pandemi bitmedi, birde soğuklar geldi. Dolayısıyla artık hep evdeyim. Ocak ayı benim için kötü başladı. Derslerle de aram pek iyi değildi. Tabi ki okulların tatil olmasıyla kötü başlayan Ocak ayı iyi bitti diyebilirim. Ayrıca bu ay kendime bir düzen kurdum. Her gün saat 23.00 gibi yatıyor, 07.00 da uyanmaya çalışıyorum. Sabah namazını kılıp blog yazıyorum. Bu düzeni daha önce pek beceremediğimden şimdi bozmamaya fazlaca özen gösteriyorum. 

Ay değerlendirmesi yazısını ilk defa yazıyorum, artık yazmaya karar verdim. Bu yazılarımda okuduğum kitaplardan, dinlediğim müzikleri paylaşacağım. Aslında izlediğim filmleri, dizileri de paylaşmak isterdim ama bütün ay boyunca sadece bir tane dizi izledim. Çok izlemeyi sevmiyorum zaten ama yine de bahsetmek istiyorum.


Okuduğum Kitaplar

1- Kuyucaklı Yusuf     

Ayrıntılı kitap yorumunu görme için tıklayınız

  https://duygublog16.blogspot.com/2021/01/kuyucakli-yusuf-kitap-yorumu-duygublog.html


2- Korku Vadisi

Sherlock Holmes'in maceralarından güzel bir kitaptı. Yorumu yakında gelecek 


3- Şeker Portakalı

Bu kitapta  artık en beğendiklerim arasında. Özellikle Zeze'yi tanımak beni çok özel birisi yaptı. Bu kitabı daha önce okumayı isterdim. Yorumunu yazamadım çünkü kötü yazmaktan çekindim ve erteledim ;)


4- Uçabileceğini Hayal Eden Tavuk

Ayrıntılı yorumu için

https://duygublog16.blogspot.com/2021/01/ucabilecegini-hayal-eden-tavuk-kitap.html


5- Sarayda Bir Yıl

Ayrıntılı yorumu için

https://duygublog16.blogspot.com/2021/01/sarayda-bir-yil-kitap-yorumu-duygublog.html



–Bunların yanında Bavul dergisini de okudum

Ayrıntılı yorum için tıklayınız

https://duygublog16.blogspot.com/2021/01/bavul-edebiyat-dergisi-yorumu-duygublog.html



Dinlediklerim

1- Feeling Good - Micheal Bublé

2- Stayin' Alive - Bee Gees

3- Mayın Tarlası - Şebnem Ferah

4- Arnavut Kaldırımı - Demet Sağıroğlu

5- (Sözsüz müzikler de) Spring Waltz -  Chopin


İzlediğim

~ True Beauty 

 Hayatımda 3.defa Kore dizisi izledim. Gayet iyiydi bu hafta finalini yapacak toplamda 16 bölüm. Normal bildiğimiz gençlik, aşk dizilerinden birisi. Biraz özet geçiyim

Türkçe anlamı gerçek güzellik olan bu dizide "çirkin" olan bir kızın makyaj yaparak güzel birisi haline dönüşmesi tabi bununla birlikte okulda da popüler olması ve üçlü aşk üçgeni. Yani insana ikinci erkek sendromu yaşatıyor. Bu arada izleyen varsa yada izlerseniz ben Soo hoo tarafındanım :) 


~Benden bugünlük canlar, bana destek olmak için ve yazılarımı takip etmek için abone olun.






Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski