Sticker Yapımı | Minik DIY | DUYGUBLOG

 


Selam arkadaşlar, bugün bir kendin yap yazısı ile karşınızdayım. Stickerları eminim hepiniz sevmişsinizdir. Defterlere, kitaplara, dolaplara, laptoplara vs vs yapıştırmışsınızdır. Hele ki böyle çeşit çeşit şekilli, renkli olunca daha bir güzeller. Ayrıca istediğiniz zaman evde yapabiliyorsunuz hem de acayip kolay. Bu arada size bir sorum var bullet journal yapıyor musunuz? yorumlara yazın lütfen. Bullet journal ne diye sorarsanız, ajanda süsleme, kısaca. Pinterest'ten bir sürü örneklere bakabilirsiniz. Bujo yaparken de sticker kullanır çoğu kişi, sizde yapmak isterseniz araştırın derim. Bu arada benim de yeni açtığım hesabımı da takip edebilirsiniz. Neyse konumuza dönelim. 

Sticker. Evde yapılabilir mi? evet yapılabiliyor hem de çok kolay ve  güzel üstelik çoğu kişinin evinde olan malzemelerle. Şimdi başlayalım anlatmaya.


MALZEMELER

  • A4 kağıdı
  • Koli Bandı
  • Yağlı Fırın Kağıdı
  • Makas
Sticker yapmak istediğiniz resmi ister kendiniz boyalarla yapabilir isterseniz de çıktı alabilirsiniz. Ben çıktı aldım. 





  

                












~Üstte fotoğrafta da gördüğünüz gibi benim çıktısını aldığım fotoğraftan sizde yapmak isterseniz Pinterest hesabıma girip indirebilirsiniz. Ayrıca birkaç tane daha fotoğraf ekledim
Ana sayfamda hesabımı bulabilirsiniz. 




YAPILIŞI


  1- Öncelikle, resimlerin hepsini kesiyoruz. (Ben büyükleri kullanmayacağım sadece fotoğraftaki minik resimlerden yapacağım.)





      2- Yağlı kağıdı da uygun boyutta kesip, resimleri üstüne yerleştiriyoruz





      3-  Sonra resimleri dikkatlice bantlıyoruz. Hava boşluğu kalmamasına dikkat edin! Fotoğrafta alttaki resimleri bantlamıştım daha aynı bunun gibi olacak altta daha net fotoğrafını koyacağım.



     




4- Şimdi kesme vakti. Minik stickerlarımızı bantla kenarlarında 1 cm kalacak şekilde kesin
!! O kalan yerler yapıştırmamızı sağlayacak. Bu yüzden çok önemli. 




Evettt. El yapımı ve çok basit yapıştırmalarımız bitti şimdi onları yağlı kağıttan ayırarak kullanabilirsiniz. Yapıştırdığımızda kenarlar da biraz bant kalıyor bu da doğal olarak parlıyor. Ama beni asla rahatsız etmedi ben çok beğendim sık sık yapacağım kesinlikle.

NOT: Eğer yaparsanız bana mailden gönderin lütfen,  paylaşmak istiyorum :)


SONUÇ




































Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski