BAVUL | EDEBİYAT DERGİSİ YORUMU | DUYGUBLOG

 

    Merhabalarr! şimdi sizlere bu ay ilk defa aldığım bir dergiden bahsedeceğim. "Bavul" dergisi. Bu dergiden ilk alışım oluyor ve hemen size tanıtmak istedim. Ocak ayının bitmesine az kaldı biliyorum ama bende dergiyi anca okuyabildim. 


Dergideki yazıların çoğunu beğendim diyebilirim. Hatta birkaçına bayıldım. Toplam 50 sayfa kadar. Ayrıca 2020 de vefat eden Maradona ve Timur Selçuk' a  ayrıca değinmiş hayatlarını anlatmış. Diğer vefat eden sanatçıları da yazmışlar tabi ki. İçinde müzik, film ve dizi önerileri de var. Ben beğendim açıkçası. Fiyatı 12 tl, KKTC fiyatı ise 13 tl ve 64.sayısı


~Bende merak ettim ve almaya karar verdim. Dergi satan büfeye gidip parasını ödediğimde sanki küçük bir çocuğa şeker pamuk almışçasına mutlu oldum. Eve gelip paketi açtığımda içinde bardak altlığı, poster ve birde küçük bir defter buldum. Hediyelere bayılan birisi için çok güzeldi. Memnun kaldım :)



Derginin içinden çıkanlar



 Posteri, defteri ve bardak altlığını ben çok beğendim. Poster 
çift taraflı diğer tarafında ise Maradona var. 



Bu yazımı beğendiniz mi dostlar? Dergi yorumunun
devamı gelsin mi?



Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski