Mart Ay Sonu Raporu | DUYGUBLOG

 


Selam arkadaşlar bir süredir yoktum, nasılsınız neler yapıyorsunuz bakalım. Ben iyiyim yeni şehre alışmaya çalışıyorum, derslerime odaklanmaya başladım şu sıralar iyi gidiyor. Artık Mart ayı da geçti. Ne çabuk geçiyor değil mi yılbaşı gününü çok net hatırlıyorum mesela sanki daha dün gibi. Ama üzerinden tam 4 ay geçti. Aaa bakın bu arada bu yazıyı 4 Nisan'da yazıyorum fark ettiniz mi? Bugün Sokak Hayvanları Günü. Umarım ki onlara gerekli özeni gösteriyorsunuzdur. Benim Yumak'ım da yani yavru kedimle çok mutluyuz. Bence herkes ölmeden önce mutlaka bir hayvanla evini paylaşmalı. 


Dostlar şimdi biraz da geçen aydan bahsedelim. Biliyorsunuz bende durumlar iyi değil. Ama hayatımı düzeltmek için elimden geleni yapıyorum. Blog yazmaya devam edeceğim mutlaka hatta kitap yorumlarına tam gaz devam. Fark ettim ki daha yorumunu yapmadığım bir sürü kitabım var. Sizde mutlaka okumaya devam edin, kütüphaneden oradan buradan ne buluyorsanız artık.

 Ayrıca geçen gün Nisan Ayı'nın KafkaOkur dergisini satın aldım. Onun da yorumu bir iki güne gelir. İçinden de çok güzel poster çıktı. Birde bu aralar internette çok Manga ismini duyuyorum. Müzik grubu olan değil de sanırım anime kitabı, bende tam bilemiyorum. Nasıl bir şey olduğunu bilen varsa yorumlara yazabilir mi? Neyse şimdi Mart Ay'ını raporlayalım. 



OKUDUĞUM KİTAPLAR


1- Olağan Üstü Bir Gece - Steafen Zweig


Bu kitabı beğendim. Yakında yorumu da gelecek


2- Geç Ödenen Bedel - Steafen Zweig


Bu kitabın da yorumu yakında gelecek




Evet sadece bu kadar okudum. 



DİNLEDİKLERİM


1- Teoman - Doktor

2- Teoman & Kalben - Robot Kozmonot

3- Gripin - Böyle Kahpedir Dünya

4- Teoman & Şebnem Ferah - İki Yabancı



İZLEDİKLERİM


1-  Aşırıcılar - Anime


Ayrıntılı yorumu için linke tıklayınız. 

https://duygublog16.blogspot.com/2021/03/asrclar-film-yorumu-duygublog.html




YUMAĞIM



Size ilk defa Şubat Ay Sonu Raporu adlı yazımda paylaşmıştım. https://duygublog16.blogspot.com/2021/03/subat-ay-sonu-raporu-duygublog.html

Yumağım şimdi 3 aylık oldu diyebiliriz. Bazen yaramaz olabiliyor ama yine de iyi anlaşıyoruz ;) 


Neyse dostlar hadi ben gidiyim artık. Ben hep buradayım

Yorum atmayı ve "İzle" butonuna tıklamayı unutmayın.

Aktif kullandığım ve ayda +10k görüntülenme aldığım Pinterest hesabıma da göz atın lütfen!

https://tr.pinterest.com/duygusf/_created/










Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski