Şubat Ay Sonu Raporu | DUYGUBLOG

 




       

 Selam arkadaşlar nasılsınız, umarım iyisinizdir. 1 hafta kadar yazı yazmadım evet sizi beklettim çok özür dilerim. Bunun için sanırım hiçbir mazeretim yok. Çünkü işlerim, okulum falan yoğundu diyemem, asıl sorun bu değildi. Kendimi iyi hissetmedim birtakım sebeplerden de dolayı. Ve kendimi en iyi şekilde toparlayana kadar erteledim ama şimdi gayet iyiyim yeniden doğmuş gibiyim. Geçtiğimiz ay size nasıl geçti yorumlarda bana yazın. Bana açıkçası iyi geçmedi çünkü dediğim gibi ruhsal sıkıntılar yaşadım. Bu yüzden de çok bir şey yapamadım bu ay ama size harika bir haberim var yazımın son kısmında paylaşacağım. Bu yılki ikinci ay sonu raporumuzu paylaşalım.



OKUDUĞUM KİTAPLAR



  • Yer Altından NotlarFyodor Mihayloviç Dostoyevski

Ayrıntılı kitap yorumu için tıklayınız.

https://duygublog16.blogspot.com/2021/02/yer-altndan-notlar-kitap-yorumu.html



  • Hayvan Çiftliği - George Orwell

Ayrıntılı kitap yorumu için tıklayınız.

https://duygublog16.blogspot.com/2021/02/hayvan-ciftligi-george-orwell-kitap.html



  • İnci - John Steinbeck

Ayrıntılı kitap yorumu için tıklayınız.

https://duygublog16.blogspot.com/2021/02/inci-john-steinbeck-kitap-yorumu.html


Evet arkadaşlar, şaşırabilirsiniz ama sadece bu kadar okudum. Hani insanın canı hiçbir şey yapmak istemez, sadece bomboş dururya işte böyle kötü anıma denk geldi şubat ayı, artık diğer aya daha güzel şeyler yaparız. Şimdi şubatta sık dinlediğim müziklere geçelim.



DİNLEDİKLERİM


  • Bee Gees - Too Much Heaven
  • Micheal Jackson - Billie Jean
  • Bee Gees - How Deep Were Here
  • Queen - Don't Stop Me Now 



   
*Bu ay izlediğim bir şey olmadığından "İzlediklerim" kısmı olmayacak. Onun yerine şimdi harika habere geçiyim hemen.



    YUMAK





Şu tatlı bebeğe de bir bakın. İşte bu minnoş yavru kediyi 18 Şubat 2021 günü barınaktan sahiplendik. Aldığımızda 1.5 aylıktı şimdi 2 aylığa az kaldı. Gelecekte de bu yazıya bakıp anıları canlandırabilirim diye ayrıntılı yazıyorum. Geldi geleli eve neşe getirdi, herkesi mutlu etti. Gerçekten de herkesi hayatı boyunca en az bir defa hayvan sahiplenmeli ve bu muhteşem duyguyu tatmalı.  Eve benim ısrarlarım sayesinde sahiplendik ve şimdi evdeki herkes onu çok seviyor, sürekli ilgileniyorlar. Şunun tatlılığına baksanıza sevilmeyecek gibi mi? Eskiden kedileri elime alamıyordum ama şimdi gayet rahat alabiliyorum. Sevgili dostlar son bir söz daha edeyim, eğer evde bakamıyorsanız bile dışardaki bize emanet olan sokak canları için mama ve su bırakmayı unutmayın! Sizleri seviyorum :)










3 Yorumlar

Daha yeni Daha eski