10.000 Görüntülenmeye Ulaştık 🎉 | Mutluluğu Paylaşalım | DUYGUBLOG

 



Selam, sevgili DUYGUBLOG okuyucularım. Nasılsınız inşallah iyisinizdir. Ve ise çok güzel bir haberim var. -Başlıktan anlamışsınızdır zaten:) - 


DUYGUBLOG olarak blogun görüntülenme sayısı 10.000 oldu 🎈


Artık kimseye bir sırrını bile anlatamayacağın devirde, bir gözyaşının bile güçsüzlük olarak algılandığı bu devirde, ben bu blog da hislerimi paylaşabiliyorum. Bu yüzden kendimi çok şanslı sayıyorum. Bazen hayal kırıklıkları yaşasam da, bazen blog yazmayı hep ertelesem de burada olmayı seviyorum. 🎉🎉


Birisinin benim hislerime değer verdiğini görmek. Benim yazdığım yazıları okuduğunu bilemek, gerçekten de aşırı güzel bir şey.


Blog serüvenine daha yeni başlamış sayılsam da belki size göre az bir insanla etkileşim kurmuş olsam da benim için çok özel bir şey. 


Duyguları paylaşabildiğimiz kadar insanızdır demezler mi? inşallah bu günlerin daha iyilerini de Allah bize gösterir.


Şuan çok mutluyum ve ne yazacağımı  bile bilmiyorum :)


10.000 görüntülenmeye özel çekiliş yapmayı düşünüyordum ama bunu daha ayrıntılayacak vaktim olmadı. Ama bir gün mutlaka yapmayı düşünüyorum. Çekiliş ürünü için fikirlerinizi yazın lütfen!


Ben burada olmaya devam edeceğim, sizde bana destek olun :)

Ben şimdi gideyim, yorum atmayı unutmayın!!
















10 Yorumlar

  1. Congratulations!
    A great job!

    YanıtlaSil
  2. Nice on binlereee :))) Tebrik ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. İyiki varsınız :) 🎈🎈

      Sil
  3. Merhaba, başarınızı tebrik ediyorum. Umarım daha nice on binler görürsünüz.

    Çekiliş olarak, İrem Can'ın 8 Dakika adlı kitabını hediye edebilirsiniz. Böylelikle hem başka bir blog yazarına hem de kendi bloğunuza fayda sağlamış olursunuz.

    Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O kitabı bende duymuştum belki okurum bir gün, çekilişte de kullanabilirim çok güzel bir tercih :)

      Sil
  4. Tebrik ederim... Bende sayfama bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski