True Beauty | Konusu, Yorumu, Eleştirisi | İzlemeden önce mutlaka oku | DUYGUBLOG

 

True Beauty
  Adı: True Beauty

Türü: Romantik, Gençlik
Ülke: Güney Kore
Bölüm Sayısı: 16
Bölüm Süresi: 1 saat 10 dakika
Yapım Yılı: 2021



Merhaba dostlar, nasılsınız inşallah iyisinizdir. Bu yazımda Ocak Ay Sonu raporunda da bahsetmiştim, True Beauty izlediğimi; onun yorumunu yapacağım. Geçen sefer ilk film yorumumu yapmıştım. Okumadıysanız hemen okuyun en alta link bırakıyorum. 


Bu dizi benim hayatımda izlediğim ikinci Kore dizisi oluyor. Geçen aylarda sosyal medyalarda karşıma çokça Kore dizisi çıkmaya başladı. Bu dizi o zaman günceldi, bölümleri daha yeni çekiliyordu. Tabi ben izlemeye başladığımda sanıyorum, 9.bölüme kadar çekilmişti. İnternette çok spoi görünce izlemek istedim. Hatta sanki başka işim gücüm yokmuş gibi 1 günde ilk 7 bölümünü bitirmiştim. Tabi benim gözler pert. Sonra da diğer bölümleri çekildikçe de izledim ama son 2 bölümünü izlemedim. Bunu kendim şahsi kararımla izlemedim, sebebini yorum yaptığım paragrafta yazacağım.



Şimdi biraz dizinin konusundan bahsedeyim. Dizide Im Joo Kyung adında güzel olmadığını düşünen, okulda herkesin eziklediği, güven problemleri yaşayan bir kızdır. Sonra kendisini bolca makyaja verir ve dünya güzeline dönüşür. Yeni başladığı okulda bolca maceralar yaşar. Dizi genelde aşk hayatını konu alır. 



Şimdi gelelim diziyi nasıl buldum sorusuna, dizi benim için fazla klişeydi. Kızımızı seven iki erkek, ikisi de birbirinde yakışıklı ve iyi kalpli. Kızın çöpçatan arkadaşları, ha birde kızın annesi ve  babası çocuk ruhlu olanlardan. Daha bir sürü klişe sayabilirim ama çok spoi vermeyeyim. Eğer kendinizi eğlendirmek istiyorsanız güzel bir tercih. Çoğu kişi sonunda ikinci erkek sendromu yaşamış ama ben yaşamadım. Evet, bazı yerlerde duygulandım, dizi güzel ilerledi. Özellikle tatlı sahneleri çok güzeldi. Bazı yerleri komikti, saçma ve mantığa uymayan yerler de vardı. -Son bölümlere doğru geldiğinizde neyden bahsettiğimi kesinlikle anlayacaksınız- 


Şimdi birazda neden son bölümlerini izlememeyi tercih ettim ondan bahsedeyim. Söylediğim gibi ben bu diziyi izlerken yeni bölümleri beklemem gerekiyordu -yaklaşık 1 hafta- dizinin en son çekilen bölümünü de izledikten sonra meraktan gidip tabi ki fragmanlarına bakıyordum. Ama fragmanları çok çetrefilliydi. Yani fragmanda sol gösteriyorsa dizi de sağ oluyordu. Çok zıttırlar. Olamayan şeyleri -çoğunlukla hayalleri- hep fragmanda sanki oluyormuşçasına gösteriyorlardı. Ben en son iki bölüme de geldiğimde fragman bana aşırı saçma ve sinir bozucu geldi. Resmen kızın hayatı bir anda ters-düz oluyordu, keyfimi kaçırdığı için finali izlemedim. Ertesi günlerde internette yine çok spoiler dolaşmaya başladı. Yine anladım ki pek bir şey değişmemişti. Sadece yine öyle oluyormuşçasına göstermiştiler. Size tuhaf gelebilir ama kandırılmış gibi hissettim. Sonrada izlemedim ve izlemeyi de düşünmüyorum.


Sizce düşüncemde haklı mıyım?



OYUNCULAR


  
  İşte kızımızı seven beyler bunlar. İkisi de birbirinden bebek yüzlü, soldaki serseri bebek, diğeri efendi bebek








     

  Bu kızda boş rol kızımız, 


 hadi size bir soru, sizce bu kız üstteki beylerden kimi seçmiştir. Bana yorumlarda yazın!








Aşırıcılar-Film Yorumuhttps://duygublog16.blogspot.com/2021/03/asrclar-film-yorumu-duygublog.html

3 Yorumlar

  1. Dizi klişeydi ama izlerken eğlendim. Güncel olarak takip etmiştim. Bende 2.erkek sendromu yaşadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet klişe olmasına rağmen eğlenceliydi. Ben so ho (Böyle mi yazılıyordu bilmiyorum) tarafındaydım :)

      Sil
  2. anladıım ama izlicem bakalım, listemde :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski