KAR YAĞIYORR! | MİNİK BİR SOHBET | DUYGUBLOG



Kar size neler çağrıştırıyor. Sizde çoğu insan gibi karda yürümeyi seviyor musunuz? Bide kart kurt diye ses çıkarıyor yürürken, sanırım ben en çok onu seviyorum. Kar yağınca kartpostallık görüntüler oluşuyor. Çocuklar bahçelerde kardan adam yapıyor. Kartopu oynuyor, kızakla kayıyor. Daha ne olsun ki eğlenmek için bunlar yeter de artar bile. Küçükken dışarı kar oynamaya çıkarken çabucak üşümeyim diye kat kat giyerdim ama yine de üşürdüm. İşte en üzücü yanı buydu. Zaten bizim oralara 1 gün kar yağardı hatırladığım kadarıyla, sonra da güneş açar erirdi. Karla oynarken sadece üşümemek isterdim, biraz daha, biraz daha, saatlerce oynamak. Bide karlarla kaplı ağaçlar var. Arkadaşlarımla o ağacı sallar sonrada altında dururduk, dallardan kar yağardı. Gerçi bunu hâlâ yapıyorum :)

    Tabi bazılarına eğlence olan bu kar, bazılarına ise imtihan oluyor. Dışarda, soğukta çalışmak zorunda olanlar; Evsiz insanlar, sokak hayvanları. Bu yazıyı yazma sebebim işte biraz da buydu. Bugün sokakta yürürken bir kedinin ölüsünü gördüm. Soğuktan öldüğünü sanıyorum ki bu çok acı vericiydi. Bende dışardan bu acıyı fark ettirmeyenlerdenim onu görünce hiçbir şey olmamış gibi geçip gittim, ama kalbim acımıştı. Geçen günde İnstagram'da gezerken bir evsizin battaniyenin altındaki üstüne kar yağmış fotoğrafını gördüm. Çok üzüldüm gerçekten. Her neyse bu yazıyı sizleri de üzmek için yazmadım. Sadece biraz sohbet amaçlıydı. Biraz da pozitif şeylerden bahsedelim o zaman. Siz hiç kayak tatiline gittiniz mi? Doğrusu ben hiç gitmedim. Merak ediyor muyum derseniz, aslında soğuktan pek hoşlanmam. Ellerim böyle buz tutar, burnum donar. Ayy bakın aklıma ne geldi İsveç' teki buz otelini hiç duymuş muydunuz?  Altta fotoğrafı var. 

İsveç buz oteli

Bu otelden birisi bahsederken duymuştum. Çokta pahalıymış. Her yıl eriyor diğer yıl yeniden inşa ediliyormuş sanırım. Siz yine de bir Google' den araştırın. Siz nasıl buldunuz?


Ve dostlar bu yazım burada son buluyor. Bu sohbet tarzı yazımı beğendiniz mi? Arada sırada böyle yazmamı da ister misiniz?







2 Yorumlar

  1. Ben çok severim özellikle kar yağdığında ayrıca mutluluk geliyor.

    Bu İsvec buz oteline de gitmeyi hiç istemem üşümekten duramam :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski