Kitap Alışverişi #2 | Ucuzkitapal hakkındaki görüşlerim, yeni bebekler | DUYGUBLOG

 



Selamlarr ben geldim. Bu yazımda Ucuzakitapal sitesinden alışverişim hakkında görüşlerimi paylaşacağım. 


Geçen gün internette gezerken ucuz bir siteye denk geldim. Bilirsiniz kitaplar gereğinden daha pahalıdır bence bu yüzden 2- 3 tlye bile kitap olduğunu görünce satın almak istedim ve tam 9 tane kitap aldım, sizce kaç tl ödemişimdir (kargo dahil) 60 mi? 50mi? Hayııırr sadece 33 tlye aldım. Şimdi ilk aldıklarımı paylaşayım sonra da görüşlerimi yazacağım :)



1- Tave – CENGİZ MADENCİ



Motto Yayınlarının bu kitabı 128 sayfa. Yalnızlığın Öyküsü diye geçiyor. Hikayesini arka kapaktaki yazısından da merak edip almak istedim. Okuyunca yorumları da gelecek




2- Suçumuz Neydi?  – SADIK GÜLTEKİN




Sadık Gültekin'in bu kitabı sanırım parça parça tarihteki önemli olayları anlatıyor. Arka kapakta; tarihi olaylardaki öğrenilmeleri istenmemiş bölümleri ele aldığı yazıyor. 118 sayfa 




3- Rahel Tanrı'yla Hesaplaşıyor  – STEFAN ZWEİG




Zweig'in kitaplarından olan bu kitap sadece 56 sayfa alsam mı almasam mı bilemedim fakat en sonunda almaya karar verdim. Bilirsiniz zaten neredeyse bütün kitapları incedir. 




4- Karıncaların Gözyaşları – ERSAN ER



  149 sayfa. Bu kitabı hemen okumayı düşünüyorum, baya güzele benziyor




5- Doğru Yol Ekspresi  – S. N. ELİF ALSARAN



Bu kitabın da arka kapak yazısı çok etkileyiciydi. Değişik bir konusu var. 106 sayfa





6-  Kızıl Veba  – JACK LONDON



67 sayfa





 7- Satranç  –  STEFAN ZWEİG





71 sayfa




8- 1 Erkek 2 Kadın  – ZEYNEP URHAN



Bu kitabı kayınvalide ve gelin ilişkisi hakkında bir roman falan sanarak almıştım ama bölüm bölüm psikolojik olarak ilişkiyi konu almış. Yakın zamanda okumayı düşündüğümü söyleyemem. 159 SAYFA




9- Uysal Kız  –  DOSTOYEVSKİ





İştee  bu kadardıı bence çoğu gayet iyi seçimlerdi. Çokta uucuzz bir fiyata sahip olduğum için mutlu hissediyorum. Şimdi Ucuzakitapal alışverişim hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Bu siteden ilk defa alışımdı, evet fiyatların çoğu uygun fakat sitede İnce Mehmed gibi bilinen bir kitabı bile bulamadım diyebilirim yanılıyor olabilirim tabi ya da görmemiş fark etmemişte olabilirim. Birde en merak edilen soru; Hasarlı geldi mi? Evet baya hasarlı geldi bazı kitaplar fotoğraflarını da paylaşacağım zaten. Bir kitap severi en çok hasarlı kitap üzer diye düşünüyorum. Ama belki de bu yüzden ucuzdu kitaplar bilemem tabi ki. 1-2 tanesi hariç hepsinin kenarları az büküktü. Hele ki "Karıncaların Gözyaşı" kitabının kenarı yüzülmüş buruşmuş bir şekilde geldi. Bunun için üzgünüm. Bu bükük kenarlar haricinde daha büyük bir  sıkıntı yoktu. Kargo da gayet hızlıydı. 


Ucuzakitapal sitesine puanım 4/5



Bükülmüş kenar

Bazı kitaplardaki hasarlar





4 Yorumlar

  1. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin yeniden <3 Tabi ki ziyaret ederim

      Sil
  2. Sitenin ismini ilk defa duydum. Karıncaların Gözyaşı kitabının ismi çok güzel. :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski