Google Adsense'den nasıl onay aldım?







   Selamlar herkese, bu yazımda sizlere nasıl web sitemden Adsense onayı aldığımı aktaracağım. Eğer web siteniz varsa herkes para kazanmak için Adsenseden onay almak ister. Çünkü güvenlidir. Kolaydır. Bu yüzden özellikle çok görüntülenmeleriniz varsa Adsense'den reklam yayınlamak sizin için cennet bile olabilir. 

Benim görüntülenmem çok olmadığı için Adsense'nin arlığıyla yokluğu bir oldu diyebilirim. 

 

   Ben bu konunun uzmanı değilim ancak 5-6 ay onay almak için bu konu hakkında çok araştırma yaptım ve sonunda da onay alabildiğim için sizlere yardımımın dokunacağını sanıyorum. 



   Benim web sitemin onay alması için aşırı uğraştım desem yeridir. 4 kez reddedildim. 18 yaşından küçük olduğum için daha sorunlar oluştu. Şunu da söyleyeyim ben onay aldığım zaman sitemin o kadar da çok görüntülenme sayısı yoktu. Hatta şu anda bile yok. Web sitem yaygınlaşsın diye sözlüklere mi kayıt olmadım, instagram, pinterest hesapları mı açmadım. Neyse işte şu an gelebildiğim nokta bu. 



   Bu aralarda web siteme domain almayı düşünüyorum. Tavsiye ettiğiniz bir yer varsa yazar mısınız?



  Biliyorsunuzdur belki Adsense ücretsiz domainli web siteleri çok az onaylıyormuş. Çoğu yerde öyle yazıyor. Peki ben ücretsiz domain sayesinde nasıl aldım? cevabı yazımda



    Madde madde gitmek istiyorum.


 

   1- Hakkımda ve İletişim sayfası

 ilk olarak web sitenize eklemeniz gereken bazı önemli sayfalar var. Birincisi web sitenizde hakkımda ve iletişim sayfalarınız yoksa mutlaka olmalı. Fikir olsun diye benim hakkımda ve iletişim sayfalarıma da bakabilirsiniz. Yani kısacası sizi okuyan ve sitenize gelen google tarayıcı botlarının karşısında kanlı canlı bir insan olmalı. 



  2- Gizlilik Politikası

  Hani bütün web sitelerinin alt kısmında, çerez ve gizlilik politikasını kabul ediyor musunuz diye bir yazı çıkıyor ya işte bu yazıdan bizim sitemizde de olmalı. Hatta benim siteme ilk girdiğinizde de görmüşsünüzdür. En altta siyah kaplamalı. Gizlilik politikasının çok önemli olduğunu vurguluyorlar hatta sitenizde yoksa onay beklememelisiniz. 




3- Web sayfanızı Google Search Console ve Google Analytics'e kaydetmek


Ben bu maddeyi sonradan keşfetmiştim. Hemen kayıt ettirdim. Zaten google analizlerinizi de gördüğünüz için güzel ve gerekli bir uygulama. Google araçlarınıza kaydettiğinizde google sizi çok daha rahat tanır.



    4- Makale sayısı önemli mi?

Okuduğum çoğu yerde makale sayısının bir öneminin olmadığını söylüyorlardı.  Hatta öyle ki 1-2 makaleyle bile onay alanlar varmış. Öyle mi bilmiyorum benim web sitem onaylandığında 25- 30 tane makale girilmişti zaten. Ayrıca önemli olan bir şey daha varsa o da düzenli makale girmek. Her gün olmasa da 2-3 günde bir olsa onay alma sürecinde süper olur. 



    Benim onay alma sürecim de tam 4 kere belki daha fazla red yediğimi söylemiştim. Bunların hepsinde Adsene size mail atıyor ve ne yapmanız gerektiğini anlatıyor. Bana hep Program Politikası sorunu çıkmıştı. Her seferinde alta koyduğum gibi mesajlar gelmişti. 





red mesajları












 SON SÖZ

Onay alan arkadaşlarım da yöntemlerini, ipuçlarını yazarlarsa isteyenler faydalanabilir. Mesajlarınızı bekliyorum.

Özel olarak mesaj atmak isterseniz

duygusf48@gmail.com







8 Yorumlar

  1. hımm kutlarım seni :) bu yazını bir ara bloguma koyayım da herkes faydalansın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben godaddy den aldım domain ve bir sıkıntı yaşamıyorum :) Adsense içinde hayırlı olsun ama haber sitesi vb bir site değilseniz buradan para kazanmak imkansıza yakın :) Affiliate sistem ile reklam veren ajansları tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle zor bir süreç. Ben ilk gönderdiğim zaman aldım, bir sorun çıkmadı. Fakat o sürecin hızlı olmaması insanı geriyor gerçekten. Eğer domain alacaksan Google Domain'i öneririm. Hem diğer domain sayfalarına göre daha ucuz hem de Google olduğu için Blogger kısmından da sorun çıkmaz. Ben Google Domain'i kullanıyorum. Öneririm. 🎈💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim İrem. Google domaini araştırmaya gidiyorum hemen.

      Sil
    2. Yorumun için çok teşekkürler İrem. Google domaini araştırmaya gidiyorum hemen

      Sil
  4. yorumlarımız arada bir spam a düşüyor, kontrol et sen de arada :)

    YanıtlaSil
  5. gelcem yine baksan ya :) kumanda paneli, yorumlara gelcen, yorumlarda bak "tümü" diyor yanında ok var, oka tıkla, üç tane şey geliyor, moderasyon için bekleyenler, yayınlananlar, spam. tamam mııı, spama gelcen ve spam değil yayınla diycen. bugünlerde yorumlarımız spama düşüyor da yani, bak istersen ilkaya da sorabilirsin, o da biliyor :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski