Ağustos Ay Sonu Raporu | DUYGUBLOG






Merhaba dostlarım görüşmeyeli umarım iyisinizdir. 2 gün gecikmeli de olsa Ağustos'un nasıl geçtiğiyle ilgili bir yazı yazabiliyorum. Öncelikle size çook güzel haberlerim var. Aslında bu Ağustos'un değil de  dünün haberleri. İlk olarak Adsense'den 8 ay sonunda onay alabildim. Çok mutlu oldum, aslında yine red bekliyordum çok sürpriz oldu bana. İkinci haberim ise; Şule Uzundere'nin çekilişini kazanmış olmam, hayatımda ilk defa bir çekiliş kazandım. Çok mutlu oldum.


Şimdi biraz da Ağustos'tan bahsedelim. Bu ayın başları sıkıcı, ortaları boş, sonu ise mutlu bitti. Birkaç gün sonra yine bir yolculuk yapacağım. Malum okul başlayacak. 


Ağustos'ta bol bol kitap okudum diyebilirim. Hiç dergi okumadım ama Eylül de mutlaka bir tane alacağım. Tavsiye ettiğiniz bir dergi varsa yorumlarda benime paylaşın lütfen. Sonracığıma müzik dinledim, arkadaşlarımla ailemle vakit geçirdim.


 Şimdi gelelim hangi kitapları okuduğuma hangi müzikleri dinleyip filmleri izlediğime...




OKUDUĞUM KİTAPLAR


1- Doğru Yol Ekspersi - S.N. Elif Alsaran

 

  Ayrıntılı yorumu için buraya tıklayın


2- Kızıl Veba - Jack London


Çok beğendiğim bir kitap oldu. Özellikle konusu dolayısıyla çok merak ediyordum, zaten çok çerezlik bir kitap. Yorumu yakında gelecek.



3- Satranç - Stefan Zweig


Ayrıntılı yorumu için buraya tıklayın.



4- Rahel Tanrı'yla Hesaplaşıyor - Stefan Zweig


Zweig bence bütün kitaplarını yaşadığı olaylardan ilham alarak -etkilenerek- yazmış. Bu kitabı da çok çerezlik ve çok anlamlıydı.



5- Taveo - Cengiz Madenci


Ayrıntılı yorumu için buraya tıklayın.



6- Babam Çatlı - Gökçen Çatlı


 7 TİP'li olaylarında adı geçen ve Susurluk olayında öldürülen Abdullah Çatlı'nın hayatını konu alıyordu. Kızı tarafından yazılmış. Yorumunu yazmayı şu anda hiç düşünmüyorum. -Siyasete girebilir-




İZLEDİKLERİM


1- Patron Gibi


Aşırı güzel bir filmdi. Özellikle kadın girişimciler  ya da olmak isteyenler, geleceğin patronları bence kesin izlemeli. Film 2 kadının kendi çabalarıyla ilerlerken karşıların çıkan zorlukları konu alıyor. Komedi  tarzında çok eğlenceli bir filmdi hiç sıkılmadım izlerken. Çok daha ayrıntılı yorumu yakında gelecek




DİNLEDİKLERİM


1- Lost On You - LP

2- İstasyon İnsanları - Teoman

3- Daddy Issues - The Neigbourhood

4- Model -  Berk Bekar – Makyaj

5- Model - Berk Bekar – Sen Ona Aşıksın

6- Barış Diri - Derinden Derinden



İşte Ağustos bu kadardı. Şimdi Eylül'e geçtik. Eylül hüzün, üzüntü ayıdır derler. İnşallah hepimiz için musmutlu bir ay olur.





Yorum yazarak ve takip ederek bana destek olun





 

5 Yorumlar

  1. dergiler, hıhıms, mızmız, ayarsız, sabit fikir, andante, sade, bayan yanı :) bunların hepsi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçoğunu duymamıştım bu dergilerden. Bu ay Mızmızı almayı düşünüyorum ama

      Sil
  2. Çok tatlı bir yorum yazmışsınız. Her şey için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogtecrubem 'den geliyorum. Hayırlı olsun. Umarım bol tıklama alır kazançlı olur fakat adsenseden çok bir beklentiye girme derim. Reklam yayınlanması ayrı bir güzel fakat tıklama olmadığı için kazanç yok.
    Blogunda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederriim. Evet gerçekten de bir şey beklemesem daha iyi. 3 gunde 30 kuruş kazandım sadece :) Ben zaten blogu hobi amaçlı yazıyorum. O yüzden tam gaz devvaam

      Sil
Daha yeni Daha eski