BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM – Kaç Yaşındayım?

 




Merhabalarr, bir 7 Eylül sabahı daha. Bu yazımda hem hissettiklerimi paylaşmak istiyorum hem de bir şey itiraf etmek istiyorum. 



Doğum günlerini kimisi sever kimisi sevmez. Bazıları ihtişamla kutlar, bazıları ise gerek duymaz. Ben hangisiyim derseniz. Ben minik bir  pastayla kutlayanlardanım. Ailecek mutlu bir anı biriktirmek için güzel bir fırsat bence. Gerçi pastalar da bu kadar pahalanmışken :)




  Burcumu da belki tahmin edenlerimiz olmuştur. Başak burcuyum. Tam beni anlatan bir burç bence. Hafiften burçlara inanmıyorum ama hafiften de inanıyorum. Nasıl oluyorsa artık :)



Bu yıl güzel anılar biriktirdim. Yeni bir şehre taşındık, yeni bir okula başladım. Yeni bir ev, yepyeni bir ortam. Beni önceden beri takip edenler bu zamanlarda psikolojimin zorlandığını bilirler. Ama ben hikayenin en sonunda mutlu biteceğine inanırım. Gün geçtikçe bu yeni şehre daha çok adapte oluyorum. Sevmeyi becerebiliyorum Allah'tan. 




Hayat her şeye rağmen güzel olmalı. Depresyona girebilecek kadar uzun değil günler. Bence mutluluk bir tercihtir. Negatif ya da pozitif olmak bir tercihtir. Her neyse konuyu çok dağıtıyorum.



Şimdi gelelim sizlere olan itirafıma, Ben 7 Eylül'de kaçıncı yaşıma girdiğimi öğrenince bence çok şaşıracaksınız.



Ben bugün 15. yaşıma girdim. Yani tanıdığım birçok bloggerdan çok daha küçüğüm. Liseye gidiyorum. Tepkinizi yorumlara yazın lütfen :) 



Şu anda ne düşünüyorsunuz gerçekten çok merak ediyorum. Yaşımı daha önce söylemememin nedeni belki de yaşınızdan küçük bir kızın sözlerini küçümseyebileceğiniz, önemsemeyeceğinizdi ama artık böyle bir düşüncem baskın değil. Burası benim evim gibi bu yüzden evimdeki insanlarla yakın olmak isterim. 



Benim düşüncelerim bu kadar gerisi size kalmış





TAKİP ETMEYİ VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN. 

YORUMLARDA BULUŞALIM.















20 Yorumlar

  1. Uzun süre sonra ziyaret ettiğimde doğum gününe denk gelmek çok hoş bir tevafuk oldu. Mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir yaşam dilerim. Yaşın konusuna gelince, çok daha küçük yaşlarda blog yazmaya başlattığım öğrencilerim oldu :) Bence harika bir yaş, umarım uzun yıllar yazmayı hiç bırakmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ne demişler: "Akıl yaşta değil baştadır." Her yaş grubundan öğrenilecek bir şey vardır. Her yaş gurubuyla ortak bir çok payda muhakkak yakalanır. Bu yaşta yazmayı sevmen ve blog sahibi olman seni zaten özel bir yere koyuyor bence. Nice mutlu, sağlıklı yıllar dilerim başak kızına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu düşüncenle beni çok mutlu ettin <3 İyi dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Öncelikle doğum günün kutlu olsun:) Bu yaşta böyle güzel yazılar yazmak, bir blog sahibi olmak ve bunu idame ettirmek başlı başına bir başarı, bu yaşta bunu yapmak seni bir çok akranına göre özel yapıyor:) Tekrardan mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu güzel düşünceleriniz için

      Sil
  4. 15 garip bir yaş. Yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun. 15 yaşında olduğunu öğrenince bir şey hissetmedim. Eğer merak ettiğin buysa. Yani olabilir. Neden olmasın ki? Ben 15 yaşındayken biraz hırçındım. Merak ediyorum sende de var mı o hırçınlık? Gerçi daha yeni girmişsin ama yine de var mı? Sanırım 15 dünyaya kızmayı öğrendiğimiz yaş. Biraz mutsuz, biraz heyecanlı, biraz arada bir yaş. Her şeye rağmen kutlarım seni. Güzel bir yıl geçirirsin umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mesela duygularım çok çabuk değişebiliyor. Bir gün çok berbat hissediyorsam diğer gün capcanlı hissederim. Hırçınlığa göre; bence çok hırçın değilim. Ben biraz da pasif sinirli biriyimdir. Bu güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Rica ederim ne demek :)

      Sil
  5. Nice sağlıklı yaşların olsun:) Bloguna kısaca baktım ve oldukça başarılı buldum. Yaşın önemi yok, önemli olan ürettiklerin. Bence yaşının üzerinde olgunluğa sahipsin. Başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sizin blogunuz da çok güzel <3

      Sil
  6. İlkay abla yorumun için çok teşekkürler. Aynı yaşta blog açmamız çok özel ve güzel bir olay :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel yazmışsın. hayat güzel, yaşamak çok güzel, coronaya rağmen, pozitif olcaz tabii, bak ergenlik en güzel dönemimiz yaa, tadını çıkar valla, hımmm yazılarını seviyodum zateeen pışşık, yaşın peku onbeş, hey onbeşli onbeşli tokat yolları taşlı, türküsü var, boşver depresyonuuu, neşeli ol madeem bu yeni yaşında, ayyy hep bizimle ol o zaman sen de amaa, evimiz tabii burası, aileyiz bisss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarının hepsi mi çok güzel olur ask kadın

      Sil
  8. ayy bi gün, ay prensesi adlı filmi izleseneee :)

    YanıtlaSil
  9. 15.yaş. Bu zaman diliminde bir blog sahibi olup yazman eminim ileride çok işe yarayacak. Bu yarayacak söylemi mutlaka somut olarak karşına çıkmayabilir, yine de bunu hissedeceksindir. Neredeyse aynı gün doğmuş sayılırız, tabii yıllarımız farklılık gösterir. Sevgiyle Duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  10. heeeey, nasıl gidiyor pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep senin yorumlarını görünce daha güzel gidiyor :)

      Sil
Daha yeni Daha eski