Teoman'ın Yeni Albümü Yayınlandı!






Ünlü sanatçı Teoman, toplama albümü olan "Rock and Roll" den ikinci şarkısı yayınlandı.  İsmi "Bir Kış Sabahı" Teoman'ın yeri benim hiç hep aynıdır. Şarkının çıkacağı gün gece yarısını beklerken 22:30 suları yanlışlıkla uykuya dalmıştım ve şarkıyı da anca sabah dinleyebilmiştim. Albümdeki ilk şarkısı "Kalbin Yok Mu?" da çok güzeldi fakat bu şarkısı daha bir beğenildi sanki. Az önce baktım trendlerde 15'e gelmiş. Çok güzel ve heyecan verici. 


19 Ağustos gecesi çıkan bu şarkının klibi de bir ayrı güzel. Değişik ve animasyonumsu bir klip olmuş. Teoman yine çok heyecanlı söylemiş, sözlerini de en altta paylaşacağım. Adam yaşlandıkça daha bir karizmayı buldu sanki sesi de çok büyüleyici. 








Şarkı Sözleri

Cennetinin kapısında duran bir çocuktum amaAy büyüyor büyüyor siniyordu günahlara daAma aşkla yananlar için hiç insafı yok geceninBen anladım anlamını bazı yenilgilerin
Bir kelime daha edemem ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silememHem yaSana da kıyamam kıyamam ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silemem maziyi silemem
Cehenneminin kapısında duran bir çocuktum amaAy büyüyor büyüyor siniyordu dudaklara daŞehvetle yananlar için hiç insafı yok geceninBen anladım anlamını bazı sevişmelerin
Bir kelime daha edemem ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silememHem yaSana da kıyamam kıyamam ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silemem maziyi silemem
Hem yaBir kelime daha edemem ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silememHem yaSana da kıyamam kıyamam ama anlaBir kış sabahında aşk hatırasıyla kaderi silemem maziyi silemem






6 Yorumlar

  1. severim iyi haber teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendim videoyu ve şarkının sözlerini de. Teoman' ı severiz :))

    YanıtlaSil
  3. Tam anlamıyla blogdan al haberi durumu oldu benim için, klibi çok sevdim, Teoman zaten Teoman:)

    YanıtlaSil
  4. Bir Kış Sabahı'nın klibi de çok hoş. Tam yeni nesil:) Açıp açıp izliyorum, dinliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Teoman'ın yeni bir albüm çıkardığını şimdi öğrenmiş olmam. :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski