Kurbağa Mini Tuval Çalışması










          Merhabalarr bugün değişik bir konu ile geldim. Geçen gün kırtasiyeye gidince bu minik tuvallerden gördüm ve alıp denemek istedim. Bu yaptığım ikinci tuval oluyor. Birincisi çok fazla hoşuma gitmemişti bir tane manzaraydı onu da en sona ekleyeceğim.



Şimdi nasıl yaptığımı anlatmak istiyorum. Çok tecrübeli değilim ama yine de idare eder yani. Şimdi, tuvali başka bir resme bakarak yaptım. O fotoğrafı Pinterest hesabıma ekledim. Hatta minik tuval fotoğraflarıyla bir pano bile oluşturdum. Orda benim yaptığım da var. Hesabımın ismi: @duygusf . 
Kaydedilenlerden "Tuval Sanatı" kısmına basarsanız bu yaptığım dahil başka fikirler de var. 


       Şimdi anlatmaya başlayım hemen.


       İlk olarak benim tuvalimin boyu 15×15, kırtasiyelerden bir sürü çeşidini bulabilirsiniz. Birkaç tane de çokta iyi olamayan fırçalarım var. Fotoğrafını koyacağım. Bir de palet ve boya gerekiyor. Paletiniz yoksa plastik düz bir şey de kullanabilirsiniz. Sıra geldi boyalara. Çoğu ablamın okuldan kalma guaj ve akrilik boyası. Hangi renk lazım oluyorsa ondan kullanıyorum yani guaj akrilik fark etmiyor. Onların da fotoğraflarını koyacağım paragrafın altına. Ve bir kavanoza da su dolduruyorum. Bir fırçayla işim bittiğinde içine koyuyorum. 





boyalar ve fırçalar




        Evet malzemeler hazırsa kalkışa hazırızz. Vınn. İlk başta tuvalin üstüne kurbağamızı çiziyoruz kurşun kalemle. Ben birkaç defa yapamayınca silmiştim. Yani normal silgiyle siliniyor. 



Kurbağa





  --->  İkinci olarak morun bir tonu olan rengi palette oluşturup (benim fuşya gibi bir rengim vardı onunla minicik lacivert karıştırdım sonra koyu olunca da beyaz eklemiştim.) bu arka planı boyuyoruz bol bol, kısaca. İki kat yapmadım ben bu arada her taraf tek kat. İki kat yapınca nasıl oluyor bilemiyorum








Arka planı boyayalım






  -->  Üçüncü adım olarak da açık yeşille kurbağamızı boyuyoruz. Arkadaşlar burada kurbağanın gözle arka plan arasındaki yeşil kısmı boyamak zor olabilir. Size tavsiyem çokta fazla olmamakla göz tarafına yeşili taşırabilirsiniz. Zaten siyahla göz yapacağımız için siyah baskın gelip kapatacaktır.






  ---> Arkadaşlar dördüncü adımda koyu yeşille kurbağa beyin kenarlarından gidelim burası sanırım en zorlandığım kısımdı. Boyayı ince fırçaya bol sürün ve kalın çekerseniz çok sorun yapmayın derim. 
Hemen ardından koyu yeşille ağız yapın. Ve siyahı alıp gözlerini boyayın.



Kurbağa ve gözleri boyaylım





       ---> beşinci adımda gözleri siyaha boyadıktan sonra bekleyin ki siyah mutlaka kurusun yoksa beyazı da mahveder. Siyahın kurumasını beklerken açık pembeyle yanağına küçük çizgiler atın. Sonra da Kurbağanın gözlerinin kenarına beyaz çizgiler çekin.








İşşştee kurbağamız hazırrrr. Çok tatlı değil mi??






Bitiişş








İlk yaptığım tuval


8 Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He bu arada bloğunuzu takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

      Sil
    2. Teşekkürlerrr. Geliyorum blogunuza da hemeen

      Sil
  2. çok şirin olmuş, detaylı anlatmışsın saol ya, mini tuval olduğunu bilmiyordum, resim sevsem de yani pek yapmadım, akrabalar hep yapıyor, suluboya, yağlıboya, ilk tuvalindeki gibi manzaralar da ne güzel olur yaa. japon doğa resimleri gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet manzaraları annem de çok seviyor ama bulut cizmek bile zor. Mini tuvalde ayrıca boya da az gider ve tatlis olur diye ilk defa almıştım ve çok hoşuma gitti

      Sil
  3. çok tatlıı :)tek başına kalmasın ama sıkılır yanına en kısa zamanda bir arkadaş lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru söylüyorsunuz bir tane de civciv cizicem :)

      Sil
  4. sonraa, panda, penguen, koala da yapsan yaaa :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski