Haziran ayı nasıl geçti

   






 Selamlarr, ben geldiim. Haziran'ın sonuna yetişebildim nihayet. Ne demiş Teoman, "Bu yılda sensiz gelmiş Haziran" 


   Haziranla beraber yaz da geldi. En önemlisi yaz tatili geldi. Sevinçliyim ama seneye 11 olmanın endişesi de var. Üstelik TYT bende çok az var. Yani kısaca yazın bol bol ders çalışmam gerekiyor. Birkaç güne memleketime gidiyoruz. Oraya gidince hayırlısıyla başlayacağım çalışmaya. 


Neyse yaz tatili başladı başlayalı birkaç günlüğüne denize gittik. Kuşadası yakınlarında, Davutlu Sahiline. Bayağı güzel geçti. Ondan önce bir arkadaşımın doğum gününü kutladık. Hatta arkadaşlarımla ellerimizle pasta yaptık. Eğlenceliydi.  


Ama bu ayı boşladım biraz hatta 3 roman anca okuyabildim desem. Bu yazıda sizi çok sıkmadan biraz onlardan, dergilerden, resim, müzik falan anlatıpduruverem. 




    OKUDUĞUM KİTAPLAR


    Yeniden söyleyeyim bu ayım çok parlak değil.

  İlk olarak Çavdar Tarlasındaki Çocukları okudum. Bana çok samimi geldi. Yakında yorumunu da yazacağım zaten. 


  İkinci olarak Babalar Ve Oğulları okudum. Genel olarak nihilizmle ilgili bir klasikti. Bu kitabın da yorumu gelecek. 


Son olarakta , İskender Pala'nın Babil'de ölüm İstanbul'da Aşk kitabını okudum. Bu kitabı gerçekten çok beğendim. Dili biraz ağırdı. Yabancı sözcükler çok fazlaydı ama cümleden kolayca anlamlarını tahmin edebiliyorsun.







     İZLEDİKLERİM


    Bu ay Buz Devri 3'e kadar geldim. Ehehehe. Hanım hanım bunlar benim yavrularım. 

Daha sonra çook eskilerde olan 15 senelik falan yani. Erzincan ve Denizli Valisi Recep Yazıcıoğlu'nun hayatını konu alan ve Ayşe Kulin'in Köprü kitabından esinlenerek çekilen TV dizisi "Köprü" ye başladım. 8 - 9 bölümüne geldim ama sonra canım sıkılınca bıraktım. 


Şu anda ise Leyla İle Mecnun'u izliyorum. 9.bölümdeyim şu an aşırı güzel ve komik gidiyor.


Birde bu ara izlemeyi düşündüğüm "PİYANİST" adlı film var. Eğer izlediyseniz yorumlarda nasıl bulduğunuzu yazar mısınız? 




  KEMAN



Bu ay itibariyle kemana kursuma yaz tatili boyunca ara veriyorum. Başka şehre gidiyoruz çünkü. Gelince devam edeceğim. 

Bu ara bir sürü şarkı öğrendim. Aynı zamanda etütler de güzel gidiyor. Şu an bende bir sürü eksik var. Parmaklarım biraz iyi olsa da yay hakimiyetim az. Nota gördüğümde çalabiliyorum ama notaları okuyamıyorum. Akort yapmayı daha öğrenmedik. Durun bu ay hangi şarkıları çaldığımı yazıyım.

1-İzmir Marşı

2-23 Nisan marşı

3-Happy Birthday

4-Buruk acı

5- Romance D'amour.

An itibari ile de 117. etütteyim. Bu da tarihe yazılı kalsın.



     Tuvaller


Bu ay 3 tane mini tuval yaptım. Geçen ki yazımda da bir tanesinin yapılışından bahsetmiştim hatta. Kurbağa Mini Tuval Çalışması

    Bu üstteki linkteki fotoğraflarda iki tane yaptığım çalışma da var. Oradan girip bir fikir olması için bakabilirsiniz. Bir tanesini de bu yazımda paylaşayım. Eğer aynılarını ya da benzerlerini yaparsanız bana gmailden atın lütfen. Duygusf48@gmail.com




       


         
Yeni yaptığım tuval de bu işte. Ölü Gelin'le alakalı  sanıyorum ki. Orijinalini Pinterest hesabımda da bulabilirsiniz. 


     





         Bu ay dinlediklerim



        1- Irene adler theme violin

           2- Teoman- sürpriz

           3- Teoman -  Kalbin yok mu? 

           4- Chopin- Nocturne in C Sharp Minor

           5- Tanju Okan - Papatya Gibisin

          



       Dergiler



      ---> Bu ay iki üç tane de dergi okudum. Birisi Leman Mizah dergisi, iki tane de Uykusuz okudum. Mizahi dergiler ilk başta çok küfür ve erotiklik içerdiği için sevmemiştim. Sonradan beğendim. Bazen aşırı iyi göndermeleri var. Haftalık çıkıyorlar ve ayrıca 8 tl. Okuduğum edebiyat dergileri, tabi aylık çıkıyorlar ama, 18 -20 tl olmuşlar. Gerçekten çok pahalı. 




    ANİMASYON GEÇMİŞİ


     Evet, ben bi' aralar Youtube'deki animasyon videolarını çok sevince neden bende öğrenmiyorum dedim. Türkçe, İngilizce eğitimlerine baktım. Çokta şey öğrendiğimi düşünüyorum. Hatta yaptığım birkaç çalışmayı koyarım alta. 

Ama arkadaşlar bir şeyi unutuyoruz. Ben bu animasyonları mobilden yapıyordum. Yani animasyona çalışıyordum. Ama benim telefonum eski olduğu için sonraları kasmaya başladı ve çekilmez oldu. Yani çizemiyorum artık telefonum yüzünden. Aslında aklımda güzel şeylerde vardı ama kısmet değilmiş. Bu arada uygulama olarak FlicaClip'i kullanıyordum. Eğer siz de heveslendiyseniz. Youtube'de Muart diye bir kanal var onun videolarını izleyebilirsiniz. 







      SON KONUŞMA

   Bugünlük buraya kadar sevgili okurum. PiYANİST filmiyle ilgili yorum atmayı unutma. Ayrıca benden başka bahsetmemi istediğim konu varsa da alta yazabilirsin. Bana direkt ulaşmak için ise mailimi kullanın.

Duygusf48@gmail.com


6 Yorumlar

  1. Merhaba Duygucugum ne güzel anlatmışsin.11 tadinda dolu dolu bir gencolman ne kadar güzel. Piyanist filmi cok ozel bir filmdir.Benim en beğendiğim filimler arasinda yer alır. Iyk tatiller dilerim.Blogunu takibe aldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa teşekkür ederim. Bende filmi izleyeceğim kesinlikle. Size de iyi tatiller

      Sil
  2. Yönetmeni Roman Polanski olan Piyanist ise kesinlikle izlemelisin, çok sağlam bir senaryo üzerine kurulmuş muhteşem bir filmdir, izleyiciyi çekip alır ve son yazısına kadar sanırsın ki oradaydım:) Bunun benim görüşüm olduğunun altını çizerim tedbiren, çünkü zevkler ve renkler denen bir şey de var!:)

    YanıtlaSil
  3. Birde eğer izlemediysen Merlin dizisini tavsiye ederim eski bir dizidir ama sürükleyicidir.İyi tatiller.Başarıların daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ilk iki kitabı okudum güzeldi, üçüncüyü bilmiyom :) iyi çalışmalar yazın, derslerinde, la pianiste (haneke/2001), the piano (1993) :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski