Udemy'den Yazılım Kursu Satın Aldım!!

 


Selamlarr nasılsınız umarım iyisinizdir. Bir süredir ortalarda yoktum. Kendimi nadasa bıraktım da diyebiliriz belki. Lisenin ortasına gelen ben hala kendime göre bir meslek seçemedim. Bu yazım biraz da bunu sizinle paylaşmak için. Bende düşündüm taşındım belki de kendimde yeni bir şeyler keşfetmeliyim falan derken kendime yeni bir hobi aradım. Derken aklıma yazılım dersi almak geldi. Belki severim de bu konuda bir gelecek düşünürüm diye. Hemen araştırdım, ücretsiz yazılım öğrenebilmek için 2 tane site buldum. Freecodecamp ve w3schools. İkisi de İngilizce kaynak ama otomatik çeviriyle çevirince sorun kalmıyor. Özellikle Freecodecamp'ı kullanarak Html de baya ilerledim. 


Freecodecamp da yazılım çalışırken bir defter bile tuttum kendime. Çok disiplinli gittiğim söylenemez ama baya bir yol kat ettim sayılabilir. 


İşte ben sonraları bu yazılım işinden zevk alınca daha iyi eğitim verebilen bir yer aradım. Freecodecamp eğitimi de güzeldi fakat çok basit kalıyordu ve eksikleri olduğunu düşünüyorum. 



Bilirsiniz internet üzerinden ücretsiz eğitim veren bir site var. İsmi Udemy. Bu site de yok yok. Ne ararsanız onun eğitimini bulabiliyorsunuz. Ücretlisi de var ücretsiz eğitimi de var. Bende birkaç eğitimin içinden Sadık Turan'ın sıfırdan web geliştirme kursunu yaklaşık 30 tlye satın aldım. Bu kurs tamamen videolardan oluşuyor. Anlatımda bazen eksiklikler olabiliyor tabi ki ama ben şu ana kadar 746 videodan 20 tanesini izlemişim şu ana kadar gayet iyi gitti. Düzenli olarak izlemeye çalışıyorum. 



Videoda anlamadığınız bir şey olunca hocaya direkt sorabiliyorsunuz ve önceden sorulmuş sorulara da bakma imkanınız var. Bence kesinlikle çok yararlı. İnşallah kursu bitirebilirim, kursu bitirince de sertifika veriyorlar. 


Benden bugünlk bu kadar dostlarım. Sorularınızı ve düşüncelerinizi aşağıda bekliyorum :)








8 Yorumlar

  1. Udemy'yi biliyorum, internette denk gelmiştim hatta öneri yazısında da yazmıştım. Çok faydalı bir site. Başarılar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir site. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kendini geliştirmek adına çok güzel yapmışsın bu aralar bayağı indirimde kursları da senin adına ben mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. güzel kararlar vermişsin, hepsi için kutlarım, udemy iyi tabii, meslek de seçersin yakında, seçemezsen bize söyle yardım ederiz :)

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden bunlara yoğunlaşmak ne güzel. Bizim zamanımızda öğretmenler ancak tıp, mühendislik, hukuk önerdiği için çoğu bölümü araştırmadan öylesine seçim yapardık.

    YanıtlaSil
  5. Evet, lise 2'de henüz bir meslek seçemediyseniz demek ki aradığınız şeyi henüz gerçekleştirmediniz. Yani ben böyle düşünürdüm. Eğer bir insan belli bir şeye işte bu benim mesleğim! diyemiyorsa onu henüz keşfetmemiştir ve yeni şeyler denemelidir. Bu yüzden iyi yapmışsın. Udemy'den ben de Rusça kursu almıştım ama bana pek fayda sağlamadı. Yani çok geliştirmedi beni.

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Web tasarımı ile ilgili bir yazılım dilini öğrenerek web tasarımları yapmak aynı zamanda çok eğlenceli bir iştir. Peki bu web tasarım yazılımında hangi dil kullanılıyor? Şu anda o kadar çok yazılım dili geliştirdiler ki, saymakla tükenmez. Belki de Python olabilir mi? İnşAllah kısa zamanda tamamlar ve çok güzel web tasarımları yaparsınız. Mesela bir Blogger için güzel ve işlevsel bir tema ha, ne dersiniz?
    Başarılar dilerim. Cenab-ı Hakk zihninizi ve bahtınızı açık etsin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski