Şule Uzundere'nin Çekilişinden Kazandığım Kitaplar


 




Selamlar dostlarım nasılsınız? umarım çok iyisinizdir. Ben bir süre yoktum ama tabi ki de ufak aksamalar olsa bile blog bizim evimizdir. Neyse, sohbet yazısını sonra daha ayrıntılı yazacağım. 




Şimdi Şule Uzundere'nin Ağustos ayında yaptığı kitap çekilişinden gelen bebeklerimi konuşalım. İlk defa bir çekiliş kazandım diyebilirim. -Aslında daha önce de kazanmıştım fakat geri dönmeyi unuttuğum için yedek talihliye nasip olmuştu- 



Şule abla bana bir liste gönderdi ve bende içlerinden 3 kitabı seçtim. Aslında bu olaylar olalı 20 gün kadar oluyor ama ben yazmaya hiç fırsat bulamadım.



Şimdi biraz da kitaplardan bahsedeyim. İlki  Jane Austen Hayatımı Mahvetti. Çok yakın zamanda yorumu da gelecek. Ama kısaca kitabı çok beğendim. 1000K sitesinde neden düşük oy almış anlamadım bile. Bu kitap hakkında çok söylemek istediğim şeyler var. Birkaç güne toplar yayınlarım yorum yazısını sanırım.




Sonraki kitap, Bin Muhteşem Güneş. Bu kitabın çok anlamlı ve duygusal olduğunu duyuyordum hep. Okuyan herkes bayılıyordu. Bende kaçırır mıyım hemen bunu da seçmeye karar verdim. Daha okumadım ama başlayacağım yakın zamanda..




Üçüncü kitap ise Gönülçelen. Ben daha önce Gizem Bilici'nin de Gönülçelen adlı kitabını da okumuştum. İlk aynılar sandım ama yazarların ismine bakınca aynı olmadıklarını anladım. Bu kitap Brenda Joyce'nin kitabı. Historical romantik bir kitap sanırım. Serisi var. Gurur ve Ön Yargı'ya da bayıldığım için yeni bir tarihi romantikle yapabilirim sanıyorum ki. 




  Şule Uzundere'nin de blogunu gezmeyi unutmayın buraya bırakıyorum linkini. Eveet benim yazım burada biter dostlar. 
Sıra sizde!! Yorum yazmayı unutmayın.















9 Yorumlar

  1. hepsini keyifle oku çekiliş güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Bin muhteşem güneş harika bir kitap okuyalı yıllar oldu şimdi aklıma düştü madem bi kez daha okuyayım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes çok beğeniyor gerçekten bende kısa zamanda okuyacağım

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Geri geldim Deep. Yeni yazımı okumayı unutmaa :))

      Sil
  4. Benim de öyle. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski