5 Tütsü Kokusu Yorumu | DUYGUBLOG


 



Merhabaa bugün şöyle değişik bir şeyler yazıyım istedim. Evet fotoğraftan da anlamışsınızdır, kullandığım tütsüleri yorumlamak istiyorum. Tütsüler odayı kokutmak için güzel ve ucuz bir seçenek bana göre. Fakat bazılarının ağır kokusu insanı bayabiliyor. Hatta çok yakınca bazen kafa bile ağrıtabiliyor. 


Bu aralar arkadaşlarımda da görüyorum doğal taşları arındırmak için kullanıyorlar. Ama bunun hakkında daha fazla bir şey bilmiyorum. Bu doğal taş konuları pek ilgimi çekmiyor. Neyse konudan çok açılmayalım dostlarım. 


Şimdi halihazırda kullandığım 5 tane tütsüm var. Lavantalı, çikolatalı, çilekli, aloe veralı, yaseminli. Onları sırayla yorumlamak istiyorum ki siz de alırsanız aklınızda bulunsun. Zaten çok çeşit olduğundan alırken kafanız karışıyor. Yorumlamaya ilkiyle başlayayım.



Aloe Veralı tütsü


Bu tütsüyü pazar tezgahında yakmışlardı ve o anda koklayınca hoşuma gitmişti. Ama eve gelip yaktığımda kokusunu ağır buldum. Aslında tütsü kapı, pencere açıkken yakılmalıymış beki de ben kapalı ortamda yaptığım için fazla ağır geliyor. Paketi hala bitiremedim, ama bazen yaktığım oluyor.

3/5



Çikolatalı Tütsü


Bu tütsüyü merak edip aldım. Bence herkes çikolata seviyordur. Yaktım yakmasına ama sanki plastik bebekler oluyor ya onun gibi kokuyordu. Bu yüzden çikolatalı tütsüden sadece bir defa yaktım, fazla sevdiğim söylenemez. 

1/5



Çilekli Tütsü


Bu şu ana kadar aldıklarımın içindeki en iyilerinden diyebilirim. Güzel bir kokusu vardı, tatlı diyemem ama. Bence zaten tütsüler tatlı değil ağır kokuyorlar. Bu kokudan satın almanızı tavsiye ederim açıkçası. Ama beğenmezseniz sövmek yok.

5/5



Yasemin Tütsüsü


Bunu annem yasemin kokusunun güzel olduğunu duyup almış. Ama ben beğenemedim. Ağır kokuyordu.. Açık alanda yakılırsa güzel olabilir diye düşünüyorum yine de.

2/5



Lavanta Tütsüsü

Gönlümün efendisini sona bıraktım bilerek :) Lavanta kokusunu seviyorsanız eğer bunu da seversiniz. Hafiften bir deterjana benzer bir koku da alıyorsunuz ama rahatsız edici bulmuyorum. Her gün yakıyorum. 

5/5



*Birkaç yerde de tütsüyü yarıda nasıl söndüreceğimiz soruluyordu. Halihazırda yanan tütsünün yanan kısmını alıp tütsü tablasına sertçe bastırırsanız sönüyor. Tütsü tablanız yoksa da iz yaparsa sorun olmayacak bir yeri kullanabilirsiniz. 




Siz de yorumlarda kullandığınız tütsüler hakkındaki tavsiyelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum








2 Yorumlar

  1. aa tamam lavanta alayım ben de o zaman, çilek de deneyim, alıyom tütsü de dikkat etmedim çeşitlerine, lavanta her leyde severim ben de, çiçekte, kolonyada, deterjanda :) tütsüsüne de bakayım. tütsüler beş lira filandı da şimdi 10 lira filan oldu de mi :) zamanın olunca, kitap, film, dizi, müzik de yazsan ya :) tatildesin şimdi çünkü, iyi dinlenmeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep yorumların beni çok mutlu ediyor. Evet tütsüler de pahalandı. Bu ara derslerime yoğunluk ermeye çalıştığımdan yazılarımı aksattım. Teşekkür ederiimm :)

      Sil
Daha yeni Daha eski